5 תשובות
כן, מכבד יותר אם לא תקשיבי.
לא מוסרי להקשיב. מצד שני אני ילדה חרא ולגמרי הייתי מקשיבה
השיחות האלה אמורות להיות חסויות ולדעתי זה לא מוסרי להקשיב. הייתי אומרת לצאת החוצה וכשתגיעי לפסיכולוג תגידי לו שהדלת פתוחה ושומעים
אני חושבת שכמו שאת לא היית רוצה שיקשיבו
כשאת מדברת אז...
נכון לא מכבד וזה
וגם אני הולכת לפסיכולוג ולא הייתי רוצה שיקשיבו לי
אבל באמא הייתי מקשיבה לול