5 תשובות
שואל השאלה:
אני כותבת הרבה שירים וספרים חחח
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שזה לא שיר, אני באמת מתכוונת לזה.
תודה 3>
אנונימית
לא ככ מזדהה אבל חייבת לומר שאת כותבת ממש יפה
בגלל זה צריך לחיות את החיים שיעשו אותך מאושרים ולא "טובים" אבל מאמללים
אנונימי
זה אולי יצא ארוך, אבל ממש לא מוזר!
זה נשמע שאת נשחקת, כאילו משהו בך הולך וכבה עם הזמן, כאילו הזמן רק הולך ומכבה אותך ואת החיוניות שמילאה אותך בעבר. ואת לא יודעת להגדיר מה עושה את זה, כי אם זאת הנוסחה, שבאמת זה הזמן ששוחק, ולא משהו אחר, אז את מתקשה למצוא טעם בחיים.. זה לא נשמע לך הגיוני.. את מוצאת את עצמך תוהה למשמעות של אושר, של חיוניות, של התרגשות..

מתארת לעצמי כמה קהות החושים הזאת מעיקה עלייך. כמה זה הופך את החיים, את המטרות ואת החלומות שלך לנטולי משמעות וטעם.. כי הרגש זה התבלין לחיים, ובלעדיו הכל תפל.

אם אני מזדהה או לא זה לא משנה.. מה שמשנה הוא שזה מה שאת מרגישה וככה נראים החיים שלך, וקשה לך עם זה!

לא יודעת מה לומר.. הלוואי ותמצאי שזה לא הזמן שמכבה אותך, אלא משהו אחר.. ושתוכלי לשנות משהו בחיים ובהתנהלות שלך שישפיע על התחושה הקהה הזאת. מחזיקה לך אצבעות! תמצאי מה עושה לך טוב בינתיים, אולי לפרוק יותר כמו שעשית פה..