התחברות
הרשמה
אכלתי היום כריך עם גבינה כמה ביסים וזרקתי לפח כי הרגשתי שאני הולכת להקיא... לא אכלתי כלום מאז.
מה כדאי לי לאכול?
6 בפברואר 2020, 15:54
אוכל
רעב
בחילה
דעות גולשים
עזרה
תשובה אחת
מסכימה^
או צנימים עם ממרח קל
דברים שהם לא כבדים מידי..
T
Taro
באותו הנושא:
אם אכלתי היום כריך עם חביתה וגבינה לבנה ושקשוקה עם שתי ביצים ועוגת גבינה 100 קלוריות זה מספיק ליום אחד?
אני אלרגית לחלב והביאו לי בטעות כריך עם גבינה במסעדה ואכלתי איזה שני ביסים בערך ודי כואבת לי הבטן עכשיו מה לעשות? אין לי
יש לי שלשולים ואני לא אכלתי מ12:30ואני רעבה ובאלי כריך אבל אסור לי מיונז או גבינות וכאלהרעיונות למה לשים בכריך בבקשה?
אכלתי היום חצי כריך גבינה, שני פירשקי, שלוש כפות סלט ו4 עוגיות אוראו, זה מספיק?
אם במשך כמה ימים אני אוכל רק כריך עם גבינה לבנה ותפוח אני ארזה וארז במשקל?
אני אוכל כריך עם גבינה לבנה שקניתי ביום חמישי אני חושב
אכלתי היום כריך מלחמניה לבנה עם שומשום ובתוכה חסה גבינת מוצרלה וגבינה לבנה
אכלתי היום אשכול ענבים, כריך של לחמנייה עם גבינה לבנה וחביתה מ2 ביצים, וקרמבו.
אככלתי היום 2 שניצל תירס וכריך עם גבינה צהובה (מלחם קל) סבבה?
אכלתי לארוחת 10 כמה ביסים מכריך טונה 2 חתיכות תפוח אגוזי מלך וחמוציות הגעתי הביתה ויש פיצה אישית לוותר?
אני בת 12 משקל 40 אכלתי בבוקר 2 חתיכות תפוחים כמה ביסים כריך טונה אגוזי מלך וחמוציות הגעתי בית יש פיצה אישית לוותר עליה?