8 תשובות
כי זה החוק
מוסרית, לדעתי לא צריך.
חוקית, לצערי עוד אין צבא מקצועי, אבל שליש מהמיועדים לא מתגייסים, אז לא אמורה להיות בעיה.
חוקית, לצערי עוד אין צבא מקצועי, אבל שליש מהמיועדים לא מתגייסים, אז לא אמורה להיות בעיה.
אם לא אכפת לו אז שיעזוב ושלא יקבל את הזכויות המגיעות לו כאזרח,זכויות-חובות. ככה זה עובד במדינה דמוקרטית.
כי זה המדינה שלו, והוא חייב להגן עליה.
אם לא אכפת לו מישראל שיעבור לגור בארץ אחרת.
אם לא אכפת לו מישראל שיעבור לגור בארץ אחרת.
בשביל החברים, בשביל החוויה, בשביל ללמוד על עצמך. שירות צבאי נותן המון
כי לפי החוק צריך להתגייס
כי זה החוק! כפרע, אפילו פעילי בצלם פעם היו חיילים בצה"ל
איך אפשר לעזוב?
אנונימי
באותו הנושא: