14 תשובות
כן
יש לי שם משפחה לא ממש מוכר בכללי
אבל לא,אני בסדר עם שלי
אבל לא,אני בסדר עם שלי
למה מה השם משפחה שלך?
ליכטנשטיינברג
אחלה שם....
ל א א
לא
אני מזרחית
אני מזרחית
לא, גאה להיות מזרחית
למה?
אנונימית
^את מדברת אליי?
לא, מה את קשורה
שאלתי את שואל השאלה למה לרצות שם משפחה מעדה אחרת
שאלתי את שואל השאלה למה לרצות שם משפחה מעדה אחרת
אנונימית
^לע, כי חג'ג' נשמע פשוט נפלא
אנונימית
לא רוצה שהשם משפחה שלי יהיה יכינסרובטר או יעקובובסנוברולוריביץ
באותו הנושא: