3 תשובות
אפריקה במצב גרוע ביחס לאירופה כי האירופאים שלטו בהם, והשתמשו במשאבים של אפריקה כדי לחזק את עצמם.
שום אוטופיה, בלי אפריקה שמסייעת לשלטון האירופי להתחזק, לא הייתה עד היום התחזקות כמו שקרתה במהפכה התעשייתית.
לא הייתה אוטופיה בשום מקום.
לא הייתה אוטופיה בשום מקום.
אין קשר לאירופה. צריך לחקור באמת מה הסיבה שבדר"כ אנשים במדינות קרות הם אנשים יותר מתקדמים (תודו שאיסלנד יותר מתקדמת...אולי זה בגלל שראש הממשלה אישה).
אולי המעבר למקומות קרים דרש יותר יצירתיות ועזיבה של קבעון מחשבתי. אין לי מושג.
אולי זה בכלל לא קשור לאקלים, אלא לדברים אחרים.
אולי המעבר למקומות קרים דרש יותר יצירתיות ועזיבה של קבעון מחשבתי. אין לי מושג.
אולי זה בכלל לא קשור לאקלים, אלא לדברים אחרים.
אנונימית