התחברות
הרשמה
אם יש לי ביוני יום הולדת 18 ורשמתי עכשיו בביו באינסטה את הגיל 18 פדיחות לדעתכם?חברה אמרה שאני מסכנה...?
6 בפברואר 2020, 23:42
Instagram
אינסטגרם
יום הולדת
משפט
BIO
2 תשובות
לא פאדיחה זה קרוב
D
Dreamxo
תמחקי אבל לא כי היא אמרה כי פשוט את לא בת 18
ס
סתם משועממת
באותו הנושא:
אם ביוני 2017 נגיד הייתי בגן חובה אז עכשיו איזה כיתה הייתי צריך להיות?
משפטים של ערסים בביו?/משפטים טובים לשים בביו
היום הולדת שלי ביוני, חודש הגאווה הוא יוני,
עכשיו התחלף ל-1 ליוני מה יש לכם לאחל לכם שיקרה החודש הזה ?
יש לחבר שלי תכף יום הולדת ורשמתי ברכה מישהו יכול לקרוא ולומר לי אם זה סבבה ?
עוד 5 ימים יש לי יום הולדת 18 כן ב10 ליוני. והאמת שאני מבואס...
מה1 ביוני רזיתי 10 קילו (173, הייתי 89, עכשיו אני 79),ואין שינוי במידה של המכנס וזה הדבר שאני מצפה לו, למה אין שינוי ?:(
היה לי מישהי מעבודה שלי יום הולדת ביום שלישי ... ולא באתי ביון שלישי עברו שלושה ימים לשלוח לה מזל טוב עכשיו וברכה ?
יש משפט שאני נורא אוהבת ששמתי בביו בסטיפס, זה יהיה נורא אם אשים באינסטגרם גם? אני ממש רוצה לשים אותו בביו שם
מה אפשר לכתוב בביו באינטגרם חייבת דחוף לעכשיו❤
הופיע לי עכשיו לאמת את חשבון סטיפס עם מספר פלאפון ורשמתי את המספר פלאפון שלי, ואז נשלח לי קוד אימות לפלאפון ורשמתי אותו ואז הכל הסתדר, גם לכם זה קרה?