6 תשובות
לא.
לא, יש מלא כאלה עם הזעות יתר
גם יהיה לה חם רוב הזמן, גם לי חם לרוב, אז מזגןן ולא יבכו שקר
אם את שואלת על עצמך אל תפחדי :)
לי יש את הבעיה הזאת ובהתחלה ממש פחדתי שחבר שלי לא יקבל את זה או לא ירצה להחזיק לי יד וכאלה
והכל טוב, אפילו צוחקים על זה לפעמים
כל אחד ו"הפאקים" שלו
ומי שיפסול אותך על זה יש לך הרבה יותר סיבות לפסול אותו
לי יש את הבעיה הזאת ובהתחלה ממש פחדתי שחבר שלי לא יקבל את זה או לא ירצה להחזיק לי יד וכאלה
והכל טוב, אפילו צוחקים על זה לפעמים
כל אחד ו"הפאקים" שלו
ומי שיפסול אותך על זה יש לך הרבה יותר סיבות לפסול אותו
שואל השאלה:
^הו אוקיי תודה עודדת אותי חחח
^הו אוקיי תודה עודדת אותי חחח
אנונימית
לא.
באותו הנושא: