התחברות הרשמה

אני בטיול שנתי ויש איזה מישהו שפעם יצאתי איתו וכשהוא רצה אני לא רציתי ושאני רציתי זה לא קרה ואז שוב פעם שהוא רצה אני

לא רציתי להיפגש איתו ועכשיו אני מתחרפנת.
הוא כל הזמן עם ידידות שלו ואני מתחרפנת לחשוב שהוא איתן וזה משגע אותי... זה מוריד לי את המצב רוח רצח.
איך למשוך את המבט שלו שוב?
חשוב לציין שאנחנו באותה קומה אני בסוף המסדרון והוא ממש לידי
7 בפברואר 2020, 19:45
התאהבותהתחלותמבטיםפחדקנאה    
2 תשובות
תבהי בו.
Skylight
פשוט בואי אליו ותנשקי אותו אני רצינית.
או שפשוט תנסי להתקרב אליו שוב ולהיות לידו שוב.
או שגם תדברי עם בנים אחרים לידו
ס
סמאש אחי סמאש
באותו הנושא:
איזה צבע לבחור לחולצה שיכבתית בטיול שנתי
מחר טיול שנתי, מישהו שהיה פעם בטיול של יומיים זה כיף?
איזה סוג אנשים אתם בטיול שנתי?(המשך בפירוט)
עשיתם פעם סמים בטיול שנתי?
ישנתם פעם בטיול שנתי באוהל גדול לכולם כאלו(לבנים אחד ולבנות אחד) ואם כן איך היה?
מי שהיה פעם בטיול שנתי (של יומיים או יותר..)
איזה פאדיחה קרתה לכם בטיול שנתי?
איזה סוג של ילדים אתם באכסניה בטיול שנתי?
יצא לכם פעם להיתמזמז עם מישהו/היא בטיול שנתי כאילו בלילה כזה?
איזה דברים מצחיקים קרו למורים שלכם בטיול שנתי ?
לכל אלה שהיו איי פעם בטיול שנתי...