7 תשובות
לא, תחסוך עוד קצת ותקנה אייפון
שואל השאלה:
huewei p30 pro ב1600 שווה? שמעתי עליו הרבה דברים טובים.. ומה הכי שווה לקנות עד 1700 שקל???
תקנה את השיאומי יש לי אותו והוא טלפון פצצה
עדיף כבר שתחסוך לאייפון..
שווה לך לא לקנות שיאומי
לא