6 תשובות
גיבית הכל ?
עריכה: אה , לא נשרף , למה אמרת שנשרף??
את יכולה להוציא את הסים , ולשים אותו בטלפון אחר פשוט..
עריכה: אה , לא נשרף , למה אמרת שנשרף??
את יכולה להוציא את הסים , ולשים אותו בטלפון אחר פשוט..
יש טלפונים שמגבים הכל אוטומטית על הסים או החשבון (gmail) (מה שבוחרים)
איזה טלפון היה לך?
איזה טלפון היה לך?
שואל השאלה:
אייפון 6
אייפון 6
שואל השאלה:
כאילו הטלפון לא נשרף...פשוט עשה מסך ירוק ולא נדלק זה עדיין אפשרי?
כאילו הטלפון לא נשרף...פשוט עשה מסך ירוק ולא נדלק זה עדיין אפשרי?
לא
כישרונית
ולא נראה לי כרנאה שהזיכרון הלך..
ולא נראה לי כרנאה שהזיכרון הלך..
באותו הנושא: