6 תשובות
גיבית הכל ?
עריכה: אה , לא נשרף , למה אמרת שנשרף??
את יכולה להוציא את הסים , ולשים אותו בטלפון אחר פשוט..
יש טלפונים שמגבים הכל אוטומטית על הסים או החשבון (gmail) (מה שבוחרים)
איזה טלפון היה לך?
שואל השאלה:
אייפון 6
שואל השאלה:
כאילו הטלפון לא נשרף...פשוט עשה מסך ירוק ולא נדלק זה עדיין אפשרי?
לא
כישרונית
ולא נראה לי כרנאה שהזיכרון הלך..