10 תשובות
סבבה לגמרי
זה לא היה מזיז לי
לא היה מזיז לי, שיעשו מה שבאלהם זה סהכ גובה.
למה לצחוק על זה באמת
צוחקין
כמה פעמים אפשר לשאול אותו דבר
אנונימית
צוחקים וזורקים עליהם עגבניות
אין לי מה לצחוק עליהם, זה לא ענייני
אף אחד לא מסתכל על גובה של זוגות ברחוב וחושב אם זה בסדר או לא זה פשוט לא משהו שמסתכלים עליו תהיי רגועה
האמת הגובה הזה לא כזה גמדי..

ההורים שלי 163 162 והם נראים זוג לגיטימי....

אם גמדי אז זה בסביבות ה145 ומטה כששניהם באותו גובה....