9 תשובות
hello darkness your old friend
זו אני

וכי אין חיים
כולנו ככה, זהו טבעו של האדם.
בגלל החושך.
זה לא רק אתה גם אני
גם אני בזמן האחרון
כי בלילה אתה מרגיש מפוחד יותר
זה בגלל שבמהלך היום אתה מרוכז יותר במה שקורה ובלילה שאתה בדרך כלל לא עושה יותר מדי אתה מרוכז במחשבות דיכאוניות
כשחשוך, המוח משחרר את הורמון השינה (מלטונין). חומר המוצא של מלטונין הוא סרטונין, סרטונין הוא אחד מההורמונים שאחראים על האושר במוח שלנו. ככל שחשוך יותר, יש יותר מלטונין, ופחות סרטונין. במילים אחרות, ככל שחשוך יותר, אתה עייף יותר, ולכן גם פחות שמח