2 תשובות
חחח לך תבין בנות... ולמה אתה מכליל לא כולן כאלה בחיים לא הייתי עושה דבר כזה ואנלא אוהבים שרודפים אחריי זה דבר מציק.
לא כולן כאלה. אני לדוגמה מכירה טוב רק אחת כזו ואני יודעת שהיא עושה את זה פשוט כי היא לא יודעת אחרת ובסופו של דבר היא זו שסובלת מזה וזו בעיה שלה... מאמינה שהיא תתגבר וזה יעבור לה באיזשהו שלב. וכן, היא בהחלט ככה בשביל צומי.
באותו הנושא: