6 תשובות
כן.
הוא אמריקאי אבל מת בסין
אני תושבת ארהב והקורונה הגיעה לפה
אבל אני לא ככ מפחדת תכלס
אני ממילא תקועה בחדר
ועובדים על חיסון, אז יהיה בסדר
לא כזה אכפת לי ..
קצת.
כן. כי מן הסתם שהוירוס יגיע לפה במוקדם או במאוחר
לא. במיוחד שהאזרח הזה נפטר כשהוא היה בסין ולא סתם נדבק בארצות הברית ונפטר
הכל יהיה בסדר, כל עוד שמים לב וכמובן לא טסים לסין