9 תשובות
צודקת. העולם במצב רע כרגע
אני ממש מסכימה איתך העולם שלנו ממש הדרדר.
ובעתיד מצבנו יהיה יותר קשה. זה נורא מפחיד
לצערי אני מסכימה איתך
זה תלוי, אני מוטרד רק ממשבר הפליטים באירופה ומהתחזקות האיסלם והשמאל הקיצוני, כל עוד נפעל עכשיו החיים יכולים להיות מצוינים. חוץ מזה העולם דווקא מתקדם, לצערי זה רק השמאל הקיצוני הורס
כן קורים דברים רעים
אבל לא תהיה אפוקליפסה אין מה לדאוג
תסתכלי על החדשות מלפני עשר שנים או משהו או יותר ותראי שגם אז קרו אסונות
ומה נגיד על 1939-1945? אני חושבת שאז העולם היה במצב הרבה יותר גרוע שכולם נלחמו אחד בשני וארצות הברית הטילה שתי פצצות אטום על יפן, זה נראה יותר כמו סוף העולם לא? זה מצב הרבה יותר גרוע
ובתקופה שהקמנו מדינה ואחרי גם, כל המלחמות שכולם נלחמו בנו ולא היה שקט וכל הזמן מתו חיילים ואנשים? ומדינות ערב כל הזמן תקפו אותנו בלי הפסקה.
מה שאני מנסה להגיד שבכל תקופה קורים מלא אסונות ובגלל שאת חיה בתקופה הזאת אז זה נראה לך שזה הרבה יותר גרוע מפעם ועכשיו הכל מתדרדר
אנונימית
נכון^
גם לפני 2000 שנה אמרו שהיה יותר טוב... אנשים תמיד מתגעגעים לעבר ולפעם... לפני 2000 שנה אמרו שהעולם מתדרדר כי היהודים הפכו למתיוונים...
אין ממה לפחד.
תסמכי עליי שכמעט כל דור חשב שהעולם יהרס. ילידי שנות ה50-60 פחדו עד מוות ממלחמה גרעינית בין רוסיה לארה"ב. ילידי שנות ה85-95 פחדו מהמעבר למילניום חדש ושהטכנולוגיה תשתגע. אנשים שחיו ב2001 באמריקה ממש דאגו מהמלחמה בין ארצות הברית לאפגניסטן. אלו דוגמאות קטנות, אבל לכל דור יש את הבעיות שלו
יהיה בסדר :)
למעשה, אנחנו במצב מצוין. היו בעבר הרחוק מגפות שהרגו מאות מיליונים.