3 תשובות
רשתות חברתיות, מקומות בילוי, דרך חברים, עבודה, התנדבויות.
במועדונים
ומקומות שאת יוצאת אליהם
אח שלי עבד בתור יחצן מסיבות בגיל 21 והכיר מלא חברים וגם את החבר הכי טוב שלו
ומקומות שאת יוצאת אליהם
אח שלי עבד בתור יחצן מסיבות בגיל 21 והכיר מלא חברים וגם את החבר הכי טוב שלו
ואו אחותי אני כל כך מבינה אותך ,
זה שלב כזה בחיים שהמעגל חברים מצטמצם והכול לא חוזר להיות כמו פהף החווית של התיכון והצבא נשארו שם מאחור ,ועכשיו חוויות חדשות יתחילו
זה הגיל שבו מבינים שמספיק חבר אחד ושניים,אם תרצי לצאת בחבורה ולהכיר חברים חדשים תצאי לבר ,פאב , סתם לשבת על כוס בירה עם חברה אולי תראו שם אנשים חדשים או מוכרים :)
זה שלב כזה בחיים שהמעגל חברים מצטמצם והכול לא חוזר להיות כמו פהף החווית של התיכון והצבא נשארו שם מאחור ,ועכשיו חוויות חדשות יתחילו
זה הגיל שבו מבינים שמספיק חבר אחד ושניים,אם תרצי לצאת בחבורה ולהכיר חברים חדשים תצאי לבר ,פאב , סתם לשבת על כוס בירה עם חברה אולי תראו שם אנשים חדשים או מוכרים :)
באותו הנושא: