7 תשובות
כן
כן, כי בנים לא ממש מסתכלים לבנות על התחת ביסודי (:
כן. וגם אני לא הרגשתי בנוח
כן והרגשתי סבבה.
גם עכשיו אם הייתי ביחד עם הבנים בספורט לא ממש הייתה לי בעיה עם זה.
כן וזה לא כל כך הפריע לי האמת
חח אצלי אני בחטיבה והפרידו אותנו אבל אנחנו מתאמנים במגרש אחד מול השני אז כאילו זה לא נקרא הפרדה כי הם רצים איתנו וכל שיעור כשאנחנו מתאמנים הם עושים תרגילים בחצי שלהם ואנחנו בחצי שלנו ורואים את כולם וזה מאוד מביך