איך להפסיק להיות מאוהבת בקראש? וזה לא שאי אפשר כי זה מסובך מה שאני מרגישה כלפיו..
למען האמת, אני לא מבינה איך התאהבתי בו בכלל ואני גם לא זוכרת איך. הוא לא חתיך לדעתי בכלל, הוא אפילו ממש מסוג הבנים שאני לא נמשכת אליהם (ויופי זה לא רק מה שחשוב לי, אבל בן היתר כנראה שתחשוב שהקראש שלך חתיך/יפה ושתימשך אליו). באופי שלו הוא מגניב כזה ומצחיק אבל הוא כזה מהילדים המקובלים האלה והוא לא מגעיל או משהו אבל הוא כן בעייתי והולך מכות וכזה - וחצי מהזמן הוא בכלל לא בא לבית ספר אז אני לא רואה אותו. קיצר אני לא מבינה מה יש לי איתו ואני שונאת את זה שאני בקראש עליו כי שאני חושבת על זה אני בכלל לא מוצאת מה לאהוב בו אבל פשוט לא יכולה להפסיק!!!! מה לעשות ואיך אני מאוהבת בו אם אני לא רואה את הטוב שבו?