10 תשובות
לבד בחדר.
אני עד גיל 14 עדיין ישנתי עם אח שלי בחדר וגם עם אמא שלי כי הוא לא יכל לישון "לבד" אבל כשעברנו דירה סוף כל סוף יש לי חדר משלי
אני לבד בחדר אבל לחברה שלי יש עוד שתי אחיות בחדר והחברה הכי טובה שלי חולקת חדר עם אחותה
לי אין חדר לבד
עם אחותי
באלי כבר חדר לבד
Rip
גם אני לא בחדר לבד,את לא היחידה
הכל טוב נשמה!
אני אישית בחדר לבד אבל את צריכה להגיד תודה יש אנשים שאין להם אחים או שחלילה נרצחו או נםטרו להם.הם היו מתים להיות במקומך
אני בחדר עם אחותי
וכן! אני שורדת את זה כל יום
אני בן כמעט 15 ועדיין עם 2 אחים בחדר
ועכשיו נולדה אחות ובמקום שהאח הקטן יהיה איתה בחדר היא קבלה חדר חדש שבנו :(