3 תשובות
לא ממש לא, העיקר שהבאת לה מתנה לא משנה מתי
את אפילו חברה טובה, את נתת לה מתנה בכל זאת, גם באיחור! את חברה מצויינת! מזל טוב
הבאת לה מתנה? כבר עשית משהו בשבילה
זה לא הופך אותך לחברה גרועה
זה לא הופך אותך לחברה גרועה
באותו הנושא: