4 תשובות
תלוי בת כמה את כי בכללי יש - לילוד, תינוק, ילד, מבוגר(12+) יש כמות דופק אחר שזה בין זה לזה, דוגמה: 100 - 60. אם את רוצה שאני יכתוב לך את הכול מסודר אז תגידי אבל כמובן שזה מדבר שלא קפצת ליפני (פעילות גופנית) (אני עכשיו לומד את הקורס של מד"א במחויבות אישית אז יש לי את הטבלה של הדופק לב) אז בקיצור תכתבי לי אם את רוצה ואני ישתדל לכתוב לך את הטבלה
שואל השאלה:
אני בת 16 ולא עשיתי כלום לפני
אני בת 16 ולא עשיתי כלום לפני
אנונימית
120 - 160
אנונימי
אבל השאלה אם אחרי שאת קופצת כמה דופק לב יש לך, לא?!
באותו הנושא: