6 תשובות
ממש ממש יפה כדאי לך להעלות
אני חושבת שהבנתי את המטאפורה אבל לא בטוחה.. תוכל להסביר?
נחמד מאוד אבל אני אגיד את האמת, כשאתה אומר "את העולם, לא משנה אם הוא עגול או שטוח" אז לי אישית זה נשמע מטאפורה לגבי אם הילדה הזאת היא עגולה(שמנה) או שטוחה.
אנונימית
שואל השאלה:
הסבר:
לגבי ה"עגול או שטוח" זה יותר בקטע של הקטע הזה שכולם מדברים על האם כדור הארץ עגול או שטוח. וזה לא באמת אכפת לי. לא האם היא שמנה או רזה או האם יש לה חזה שופע או לא.
היא העולם שלו, חושבת שהכול סובב סביבה (הכוכבים) אבל לא הכול סובב אותה (שזה העולם בעצם, כי הוא סובב סביב עצמו) יש להם מערכת יחסים לא משהו למרות כל הדברים הטובים שהם חוו. הוא אהב אותה זה נגמר ביניהם רע ולכן הוא מרגיש שהוא עבר מלחמה. לגבי המלחמה העתידית - הוא ימצא מישהי וכמובן יאהב אותה, למה הוא יעבור עוד מלחמה? כי שוב, כמו בכל מערכת יחסים יש ריבים. והקטע של הזמן זה כאילו אם היא תחליט לסיים את זה אחרי כמה חודשים או כמה שנים או שהיא תחליט להתחתן איתו. הוא לא רואה את עצמו נפרד ממנה. כי הוא אוהב אותה. אבל עם כל היחס שלה אליו הוא "נלחם".
אנונימי
שואל השאלה:
טוב בגלל הקונוטציה השלילית של "עגול ושטוח"
עדכון של הטקסט:

היית כל העולם בשבילי. לא משנה מה אומרים עליו. אהבתי אותך. רציתי להוריד בשבילך את הירח. כל הכוכבים הסתובבו סביבך, אבל זה לא אומר שכל העולם סובב אותך. גם אני קיים. גם אני חלק מהיקום הזה, לא משנה מקביל או לא.
כעת, אני נמצא בחלל ריק. נחרב העולם, כמעט ולא שרדתי. אבל אני לוחם. אמנם לא בגולני אבל הצלחתי לעבור את המלחמה הזאת. בקרוב אכנס למלחמה נוספת. זה רק עניין של זמן. היא יכולה להימשך חודש, היא יכולה להימשך שלוש שנים והיא יכולה להימשך לכל החיים. רק העולם שלי תחליט. לא חשוב מה מדברים עליה. אני אוהב אותה.
אנונימי
יפה!
אנונימית
זה יפה מאוד !!!
אבל צריך לקרוא את זה פעמיים בשביל להבין או להתעמק על כל מיה לפחות ככה זה היה אצלי .