8 תשובות
אולי היא מצטערת על זה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
אולי היא הבינה שהחברות האחרות לא היו טובות כמוך והיא רוצה לחזור להיות בקשר איתך
שואל השאלה:
איך היא הבינה?
איך היא הבינה?
אנונימית
אני משערת שהם עשו משהו מגעיל לה שאת לא היית עושה בחיים והיא הבינה את זה רק עכשיו
היא כנראה מתחרטת, אדם יכול להתחרט על מעשה אפילו אם הוא מודע לכך שהוא מקור הבעיה שהביא לבעיה עצמה. אולי הן פגעו בה בצורה קשה או שהתחילה להבחין בכמה שהן לא טובות בעבורה או מנסות להשפיע עליה לרעה.
שואל השאלה:
אבל הל עדיין מגיבות לה על תמונות שהיא מעלה
אבל הל עדיין מגיבות לה על תמונות שהיא מעלה
אנונימית
ואו מי אמר שזה קשור אלייך:|
באותו הנושא: