37 תשובות
את תרזי
שואל השאלה:
הbmr שלי 1350
הbmr שלי 1350
אנונימית
אין סיכוי שהbmr שלך זה 1350
כמה את שוקלת ומה הגובה
כמה את שוקלת ומה הגובה
אנונימי
שואל השאלה:
51.5 ו1.62
51.5 ו1.62
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך יודעים
אז איך יודעים
אנונימית
אל תעשי את זה את תשמיני כפול בהדרגה
למה אנשים כל הזמן מחפשים להרעיב את עצמם, שום דבר לא מגיע מהר .. תאכלי תפריט בריא לפחות של 1000-1200 קלוריות , תשלבי פעילות גופנית שתתאים לך ושתאהבי אותה (אם את לא אוהבת כושר לא חייב לסבול , פשוט למצוא תחליף למשהו שיגרום לך קצת לזוז ותהני ממנו ) וככה תרזי אחרי תקופה מסויימת.
אל תחפשי את הדרך הקלה כי זה לא יעבוד לך אני אומרת לך מניסיון.
ואם תרצי תפריט אני אשמח לתת לך. אבל בבקשה אל תרעיבי את עצמך אני מבטיחה לך שזה לא יעבוד.
למה אנשים כל הזמן מחפשים להרעיב את עצמם, שום דבר לא מגיע מהר .. תאכלי תפריט בריא לפחות של 1000-1200 קלוריות , תשלבי פעילות גופנית שתתאים לך ושתאהבי אותה (אם את לא אוהבת כושר לא חייב לסבול , פשוט למצוא תחליף למשהו שיגרום לך קצת לזוז ותהני ממנו ) וככה תרזי אחרי תקופה מסויימת.
אל תחפשי את הדרך הקלה כי זה לא יעבוד לך אני אומרת לך מניסיון.
ואם תרצי תפריט אני אשמח לתת לך. אבל בבקשה אל תרעיבי את עצמך אני מבטיחה לך שזה לא יעבוד.
שואל השאלה:
אם אני אוכלת ככה אני עולה כמה מאות גרמים ניראלי ואז המשקל נתקע
אם אני אוכלת ככה אני עולה כמה מאות גרמים ניראלי ואז המשקל נתקע
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי הליכון ואין לי בעיה ללכת עליו אבל לרוץ ממש סיוט בשבילי ובהליכה שורפים קלוריה וחצי בשעתיים זה פשוט מבאס
יש לי הליכון ואין לי בעיה ללכת עליו אבל לרוץ ממש סיוט בשבילי ובהליכה שורפים קלוריה וחצי בשעתיים זה פשוט מבאס
אנונימית
אל תשתמשי בהליכון
זה פוגע בברכיים
זה פוגע בברכיים
שואל השאלה:
למה זה כמו ללכת בחוץ
למה זה כמו ללכת בחוץ
אנונימית
זה לא
גם על הליכון שורפים פחות קלוריות כי יש פחות חיכוך
גם על הליכון שורפים פחות קלוריות כי יש פחות חיכוך
אל תישקלי הרבה אז , תרגילי את הגוף שלך תקופה מסויימת לשינוי בתזונה. (לפחות שבועיים) ואז תישקלי. את תראי שינוי.
אל תקרעי את עצמך באימונים גם, זה סתם מייאש אני מכירה את זה.
עזבי כמות שריפת קלוריות , העיקר את שורפת וזזה זה מה שחשוב, אל תפתחי אובססיה לשריפת קלוריות .. תעשי בהליכון במהירות שנוחה לך מול הטלוויזיה בשביל להעביר את הזמן בנוח , לסביבות ה40-60 דקות , אם תרצי תורידי גם אפליקציה של אימון ביתי לתרגילים (30 days lose weight המלצה שלי) זה באמת לא קשה וזה מחטב וזה אז אם כבר אז אם כבר(;
וגםם יש אימוני hiit , תחפשי עליהם ביוטיוב , אימונים קצרים שהם יחסית קשים אבל הם נגמרים מהרר והם שורפים מלאא
לכי על האימוני hiit של אירה דולפין הם טובים לדעתי
ואת גם יכולה להירשם לזומבה או פילאטיס וכאלה אם תתייאשי מההליכון
או לעשות הליכה בחוץ עם האוזניות בכיף שלך
רק אל תקרעי את עצמך בהליכון כי את תתייאשי מהר!
אל תקרעי את עצמך באימונים גם, זה סתם מייאש אני מכירה את זה.
עזבי כמות שריפת קלוריות , העיקר את שורפת וזזה זה מה שחשוב, אל תפתחי אובססיה לשריפת קלוריות .. תעשי בהליכון במהירות שנוחה לך מול הטלוויזיה בשביל להעביר את הזמן בנוח , לסביבות ה40-60 דקות , אם תרצי תורידי גם אפליקציה של אימון ביתי לתרגילים (30 days lose weight המלצה שלי) זה באמת לא קשה וזה מחטב וזה אז אם כבר אז אם כבר(;
וגםם יש אימוני hiit , תחפשי עליהם ביוטיוב , אימונים קצרים שהם יחסית קשים אבל הם נגמרים מהרר והם שורפים מלאא
לכי על האימוני hiit של אירה דולפין הם טובים לדעתי
ואת גם יכולה להירשם לזומבה או פילאטיס וכאלה אם תתייאשי מההליכון
או לעשות הליכה בחוץ עם האוזניות בכיף שלך
רק אל תקרעי את עצמך בהליכון כי את תתייאשי מהר!
שואל השאלה:
לפני איזה חודשיים שלוש הצלחתי לשרוף על ההליכון 1000 קלוריות ברצף בלי הפסקה והיום אני ממש עצלנית אין לי כוח
לפני איזה חודשיים שלוש הצלחתי לשרוף על ההליכון 1000 קלוריות ברצף בלי הפסקה והיום אני ממש עצלנית אין לי כוח
אנונימית
חחח הכול טוב אני מזדהה איתך לגמרי אני בול כמוך
הפסקתי עם ההליכון כי זה באמת ייאש אותי גם אני עצלנית בטירוף חחח את לא מבינה כמה אני מבינה אותך בקטע הזה
אני עכשיו עושה אימוני hiit שלוש-ארבע פעמים בשבוע עם ריצה קלה כזאת של 10 דקות .. לא קורעת את התחת ועדיין רואה תוצאות.
ואני יודעת שריצה נשמעת קשה אבל ברגע שמרגילים את עצמך אליה 10 דקות זה כלום באמת. 3 שירים שאת אוהבת וזה נגמר לך. ועוד את משלבת אימון hiit שגם קצר וגם שורף לך המון קלוריות.
תשמעי שכל עוד את שומרת על תזונה בריאה זה מה שבאמת משפיע , תרגילי את עצמך לאכול בריא ואל תתעסקי בכמה ירדת. את תראי שאם לא תתעסקי בזה זה יבוא לבד.
את רוצה שאני אביא לך ךפריט ?
הפסקתי עם ההליכון כי זה באמת ייאש אותי גם אני עצלנית בטירוף חחח את לא מבינה כמה אני מבינה אותך בקטע הזה
אני עכשיו עושה אימוני hiit שלוש-ארבע פעמים בשבוע עם ריצה קלה כזאת של 10 דקות .. לא קורעת את התחת ועדיין רואה תוצאות.
ואני יודעת שריצה נשמעת קשה אבל ברגע שמרגילים את עצמך אליה 10 דקות זה כלום באמת. 3 שירים שאת אוהבת וזה נגמר לך. ועוד את משלבת אימון hiit שגם קצר וגם שורף לך המון קלוריות.
תשמעי שכל עוד את שומרת על תזונה בריאה זה מה שבאמת משפיע , תרגילי את עצמך לאכול בריא ואל תתעסקי בכמה ירדת. את תראי שאם לא תתעסקי בזה זה יבוא לבד.
את רוצה שאני אביא לך ךפריט ?
תראי כמה הוא קצר והוא שורף מלאא!
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
יש לך קישור לאימון היט שאת עושה? אני עוד מעט אנסה
ואני לא צריכה תפריט תודהה❤
יש לך קישור לאימון היט שאת עושה? אני עוד מעט אנסה
ואני לא צריכה תפריט תודהה❤
אנונימית
שואל השאלה:
אה שלחת חחח תודהה
אה שלחת חחח תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי זה מרזה בכל הגוף נכון?
תגידי זה מרזה בכל הגוף נכון?
אנונימית
כןן זה עובד על כל הגוף
תעשי 2 סטים ובהצלחה (:
אבל לא לאכול 600 קלוריות ביום !!
תעשי 2 סטים ובהצלחה (:
אבל לא לאכול 600 קלוריות ביום !!
שואל השאלה:
ואי זה מה זה קלל ראיתי את הסרטון
אבל לא ניראלי זה שורף הרבה
כמה נראלך זה שורף?
ואי זה מה זה קלל ראיתי את הסרטון
אבל לא ניראלי זה שורף הרבה
כמה נראלך זה שורף?
אנונימית
כן בגלל זה אני אומרת לך תעשי את זה!
זה שורף הרבה , תחפשי סרטונים שמסבירים על אימוני hiit ואת תראי מה הם יסבירו לך עליהם שהם שורפים מלא למרות שהם קצרים.
אבל חשוב שתעמדי בזמנים ולא תקחי הפסקה יותר מ10 שניות, ככה תשרפי יותר. ובכל תרגיל תתני מעצמך כמה שאת יכולה!
אממ אין לי מושג כמה קלוריות זה שורף חחח אני פשוט יודעת שזה נורא אפקטיבי על הגוף
אם את לא מרגישה שזה משפיע מספיק תוסיפי גם ריצה קלה של 10 דקות , את לא חייבת אבל בשביל להרגיש טוב עם עצמך וזה
זה שורף הרבה , תחפשי סרטונים שמסבירים על אימוני hiit ואת תראי מה הם יסבירו לך עליהם שהם שורפים מלא למרות שהם קצרים.
אבל חשוב שתעמדי בזמנים ולא תקחי הפסקה יותר מ10 שניות, ככה תשרפי יותר. ובכל תרגיל תתני מעצמך כמה שאת יכולה!
אממ אין לי מושג כמה קלוריות זה שורף חחח אני פשוט יודעת שזה נורא אפקטיבי על הגוף
אם את לא מרגישה שזה משפיע מספיק תוסיפי גם ריצה קלה של 10 דקות , את לא חייבת אבל בשביל להרגיש טוב עם עצמך וזה
שואל השאלה:
תודה!! את רואה תוצאות עם זה? וכמה מהירות ריצה קלה בהליכון?
תודה!! את רואה תוצאות עם זה? וכמה מהירות ריצה קלה בהליכון?
אנונימית
כןן רואים תוצאות
זה לא רק שורף קלוריות זה גם מחטב ורואים שינוי
וואי אני לא מבינה במהירות של הליכון , אני עושה כזה ריצה קלה בבית במסדרון חחח
אבל מאמינה ש7-8 יספיק לך
זה לא רק שורף קלוריות זה גם מחטב ורואים שינוי
וואי אני לא מבינה במהירות של הליכון , אני עושה כזה ריצה קלה בבית במסדרון חחח
אבל מאמינה ש7-8 יספיק לך
שואל השאלה:
תודה ממש ממש תודה❤❤
תודה ממש ממש תודה❤❤
אנונימית
חחח אין על זה מה! בכיף באמת!
תשלחי לי הודעה עוד שבועיים תגידי לי כמה עבד לך
תשלחי לי הודעה עוד שבועיים תגידי לי כמה עבד לך
שואל השאלה:
יאללה עוד שבועיים אני לפחותת שתי קילו פחות אמן אמן
יאללה עוד שבועיים אני לפחותת שתי קילו פחות אמן אמן
אנונימית
חחח אמן !!
תתמידי ולא לוותר אני סומכת עלייך !
גם שיהיה קשה תחשבי על התוצאות , אם תתעצלי פתאום תחשבי על כמה מהר האימון עובר ועל ההרגשה שאחרי.
ואת לא חייבת להתאמן כל יום לפחות שלוש פעמים בשבוע ,אבל בימים האחרים גם אל תשבי כל היום בבית חחח תזיזי את עצמך קצת. כאילו תנקי או משהו , לא להיות כל היום מתחת לפוך פשוט פשוט למרות שזה האהבה שלנו בתור עצלניות חחח
ומה את אוכלת בסוף ? התזונה הכי חשובה בחלק של הדיאטה ,הספורט רק תורם
תתמידי ולא לוותר אני סומכת עלייך !
גם שיהיה קשה תחשבי על התוצאות , אם תתעצלי פתאום תחשבי על כמה מהר האימון עובר ועל ההרגשה שאחרי.
ואת לא חייבת להתאמן כל יום לפחות שלוש פעמים בשבוע ,אבל בימים האחרים גם אל תשבי כל היום בבית חחח תזיזי את עצמך קצת. כאילו תנקי או משהו , לא להיות כל היום מתחת לפוך פשוט פשוט למרות שזה האהבה שלנו בתור עצלניות חחח
ומה את אוכלת בסוף ? התזונה הכי חשובה בחלק של הדיאטה ,הספורט רק תורם
שואל השאלה:
לא יודעת מה לעשות בקטע של האוכל חחח נלך לתזונאיץ או משהו
תודה רבה רבה בהצלחה גם לך ❤
לא יודעת מה לעשות בקטע של האוכל חחח נלך לתזונאיץ או משהו
תודה רבה רבה בהצלחה גם לך ❤
אנונימית
כן לכי לדיאטנית הכי טוב
תודהה ובהצלחה גם לך(:
אני שולחת פה הודעה עוד שבועיים שתינו נעדכן!
תודהה ובהצלחה גם לך(:
אני שולחת פה הודעה עוד שבועיים שתינו נעדכן!
חחח אין כזה דבר bmi 1350
חוץ מזה את במשקל בסדר גמור רזה
חוץ מזה את במשקל בסדר גמור רזה
שואל השאלה:
bmr לא bmi חחח
יאלה ב25.2 נעדכןן
bmr לא bmi חחח
יאלה ב25.2 נעדכןן
אנונימית
מה זה bmr בכלל
ובהצלחהה
ובהצלחהה
404 זה לא נכון הכמות קלוריות המומלצת לאדם זה משקל גוף כפול 24 ואם עושים ספורט אז משקל גוף כפול 26 ולשאלה את לא תרזי את תיהיי כל היום רעבה את תתאפקי ואז אחרי שבוע תאכלי בכמויות שאת לא מבינה ותעלי איזה 2 קילו
אנונימית
רגע רגע למה שתשתי קפה בערב?
פשוט תעשי ספורט. אני אוכלת כמה שבא לי ואני מתאמנת פעמיים בדבוע שעה וחצי כל פעם וככה אני רזה
שואל השאלה:
כי אני אוהבת קפה? חח
כי אני אוהבת קפה? חח
אנונימית
חחח אל תשתי בערב קפה את לא תירדמיי
אם כבר אז תשתי קפה נטול קפאין ואם את שמה חלב אז תקני רק חלב סויה לייט / חלב שקדים ,השאר סתם משמין ומיותר.
אני אישית יותר אוהבת סויה
אם כבר אז תשתי קפה נטול קפאין ואם את שמה חלב אז תקני רק חלב סויה לייט / חלב שקדים ,השאר סתם משמין ומיותר.
אני אישית יותר אוהבת סויה
באותו הנושא: