5 תשובות
שואל השאלה:
נלחצתי לא יודעת חשבתי שלושה ימים זה הרבה זמן . תודה :)
נלחצתי לא יודעת חשבתי שלושה ימים זה הרבה זמן . תודה :)
אנונימית
את יכולה לאכול, אבל מחר תזרקו כי ארבעה ימים זה סוג של התאריך של ה"תוקף של האוכל" הביתי
זה לא יעשה לך משהו
לא נורא לדעתי אבל אם לא היה לך טעים אל תאכלי
לא נורא
באותו הנושא: