33 תשובות
חברה שלי יודעת שאני לא
אם את מבינה למה אני מתכוון
אם את מבינה למה אני מתכוון
שואל השאלה:
אני בן אחי, וזה שגמרת זה לא אומר שאתה לא עקר.
אני בן אחי, וזה שגמרת זה לא אומר שאתה לא עקר.
אנונימי
אהה, אני לא יודע...
אבל מה זה משנה? עד שאני ארצה ילדים יקח שנים
אבל מה זה משנה? עד שאני ארצה ילדים יקח שנים
שואל השאלה:
אתה מקווה שאתה עקר?
אתה מקווה שאתה עקר?
אנונימי
שואל השאלה:
ל.מ.ה
ל.מ.ה
אנונימי
שואל השאלה:
טוב, ילד בן 15.
טוב, ילד בן 15.
אנונימי
מה???
ומה זה אומר?
ומה זה אומר?
אנונימי
הם יכולים לגמור, הזרע לא יביא ילדים
ולשאלה
אני לא יודע נגלה בעתיד
ולשאלה
אני לא יודע נגלה בעתיד
אם נגיד אני מקבל מכה ממש חזקה בביצים (ממש אבל) אני יכול להיות עקר?
אנונימי
יופי כי קיבלתי וחשבו שאני אהיה עקר
אנונימי
למי שזה ממש לחוץ לו תמיד יוכל לעשות בדיקת פוריות, למי שלא ויחליט להתחתן ולהביא ילדים הוא ידע את התשובה לשאלה הזו,וגם זה לא מחייב, לפעמים אלו בעיות של האישה.
מה הכוונה בלחוץ?
כאילו שהאזור ממש לוחץ?
כאילו שהאזור ממש לוחץ?
אנונימי
לא חח, למי שממש חושש מהמחשבה הזו.
עקרים לא יכולים לגמור (נכון??)
אני יכול
אני יכול
אנונימי
למי שלא יודע עקרים זה אנשים שלא יכולים להביא ילדים ובנים לא יכולים להביא ילדים אין להם שחלות ורחם וכל מה שצריך חחח אז עכשיו אתם יודעים
אנונימית
כשהלכתי לשמור זרע בבנק הזרע עושים בדיקה לראות את התקינות שלו ואמרו שיצא בסדר.
אנונימי
קיבלתי מכה שם משפיץ מתכת שם וכל האזור נפתח..
אני יכול להיות עקר? (האזור קיבל טראומה וכואב לגעת שם)
אני יכול להיות עקר? (האזור קיבל טראומה וכואב לגעת שם)
אנונימי
תממיר לא הבנתי מה הגישה האגואיסטית הזו?
אפשר תמיד לאמץ.
אפשר תמיד לאמץ.
לא תמיד^
אני למשל לא אוכל לאמץ
ללהטבים אסור
אז אם אני עקר אני לא אוכל לאמץ ולהביא ילדים בכלל
אני למשל לא אוכל לאמץ
ללהטבים אסור
אז אם אני עקר אני לא אוכל לאמץ ולהביא ילדים בכלל
אנונימי
אם תעמוד בקריטריונים מסוימים תוכל לאמץ, להטבים לוקחים תרומת זרע או הולכים לפונדקאית בשביל ילדים.
אם אתה הומוסקסואל אז במילא לא תוכל להביא ילדים כי לגברים אין רחם ^
ואם תרצה פונדקאות עם בן זוג תמיד אפשר להשתמש בשלו.
ואם תרצה פונדקאות עם בן זוג תמיד אפשר להשתמש בשלו.
אנונימי
אם ארצה להביא ילדים ואני לא עקר אני יכול לעשות עם אישה אבל אני לא רוצה כי אני לא אחיה איתה
אנונימי
אם אתה הומו אתה יכול לשלם לפונדקאית ועם הזרע שלך או עם תרומת זרע אחר תוכל להביא ילד שלך לעולם.
מה קשור ללחיות עם אישה? לא חסר אמהות או אבות חד הוריים?
התכוונתי שאם אני עקר והומו
אנונימי
מה זאת אומרת מאיפה אנחנו יודעים
עשינו ביד כל כך הרבה והיום כבר סקס
ואף פעם לא קרה שלא יצא לי זרע
אם אתה מתכוון שלא עמד לי במצבים מסויימים אז כן זה קרה
אבל זה לא אומר שאני עקר
עשינו ביד כל כך הרבה והיום כבר סקס
ואף פעם לא קרה שלא יצא לי זרע
אם אתה מתכוון שלא עמד לי במצבים מסויימים אז כן זה קרה
אבל זה לא אומר שאני עקר
אנונימי
אם אתה עקר והומו עדיין תוכל לשלם לפונדקאות ולעשות תרומת זרע , זה לא סותר.
יכול לצאת לך נוזל זרע, זה לא אומר כלום, צריך לבדוק את איכות הזרע בשביל לענות על השאלה.
מה שייך איכות זרע לעקרות ולמצב שאי אפשר להכניס מישהי להיריון?
כשיוצא זרע אז יש היריון. בגלל זה משתמשים באמצעי מניעה ימצחיק.
כשיוצא זרע אז יש היריון. בגלל זה משתמשים באמצעי מניעה ימצחיק.
אנונימי
אנונימי
אתה כנראה לא מבין במין כמו שאתה חושב...
אתה כנראה לא מבין במין כמו שאתה חושב...
אנונימי
לא בהכרח, איך יש זוגות נשואים ששוכבים ומנסים להביא ילדים והגבר מוציא נוזל זרע אבל בגלל איכות זרע ירודה האישה לא מצליחה להיכנס להריון.
מי ששם קונדום זה בעיקר גבר לא נשוי ששוכב עם בחורה או עם חברה שלו בגלל שהוא עדיין לא יודע מה איכות הזרע שלו אבל לא רוצה לקחת סיכון ולהכניס את הבחורה להריון לא מתוכנן. הבנת מה ההבדל?
מי ששם קונדום זה בעיקר גבר לא נשוי ששוכב עם בחורה או עם חברה שלו בגלל שהוא עדיין לא יודע מה איכות הזרע שלו אבל לא רוצה לקחת סיכון ולהכניס את הבחורה להריון לא מתוכנן. הבנת מה ההבדל?
גם בנות לא יכולות להביא ילדים ללא נוזל הזרע של הגבר, לא הבנתי מה את באה לומר כאן
אוי..
אמרתם שאם מקבלים מכה בביצים אני לא יכול להיות עקר
ועכשיו זה??
אמרתם שאם מקבלים מכה בביצים אני לא יכול להיות עקר
ועכשיו זה??
אנונימי
באותו הנושא: