5 תשובות
למה שיענישו אתכם? עשיתם טעות, התחרטתם ותיקנתם אותה. הכל טוב
חוץ מאיזה סטירה, לא. מניח שתורידו את הסטירה הזו לעצמכם. מי רוצה להעניש אתכם?
שואל השאלה:
המורים וההורים שכבר נתנו לי סטירה בגלל זה
אנונימית
אתם מענישים את עצמכם מספיק והמטרה של עוהש היא שתבינו את הטעות שלכם, אם תיקנתם אותה אז הבנתם אותה ואין שום סיבה לתת לכם עונש