5 תשובות
למה שיענישו אתכם? עשיתם טעות, התחרטתם ותיקנתם אותה. הכל טוב
חוץ מאיזה סטירה, לא. מניח שתורידו את הסטירה הזו לעצמכם. מי רוצה להעניש אתכם?
שואל השאלה:
המורים וההורים שכבר נתנו לי סטירה בגלל זה
המורים וההורים שכבר נתנו לי סטירה בגלל זה
אנונימית
אויש...^
אתם מענישים את עצמכם מספיק והמטרה של עוהש היא שתבינו את הטעות שלכם, אם תיקנתם אותה אז הבנתם אותה ואין שום סיבה לתת לכם עונש
באותו הנושא: