5 תשובות
בתור סלנג זה מתאים
לא שמתי לב :)
לא שמתי לב :)
כן, זה סלנג, אל תכתבי את זה
שואל השאלה:
גם אני בדרכ לא הייתי מוסיפה, אבל זה בתוך גרשיים שמראים על סלנג, וזה נחשב אמצעי רטורי ואני צריכה לשלב בכתיבה שלי
גם אני בדרכ לא הייתי מוסיפה, אבל זה בתוך גרשיים שמראים על סלנג, וזה נחשב אמצעי רטורי ואני צריכה לשלב בכתיבה שלי
לא הייתי מוסיפה את זה לכתיבה טיעונית
כן.
באותו הנושא: