התחברות הרשמה

אני הולכת לטיול שנתי ל3 ימים ואני בדיאטנ אז תגידו לי איך התפריט הזה ?

בוקר-2 פרוסות לחם מחיטה מלאה + כף טחינה גולמית וירקות

ביניים-תפוח

צהריים- אני אראה כבר מה יהיה שם לאכול אבל בעיקרון , הרבה ירקות+3 כפות פחמימה / 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה + חלבון מסויים שיהיה שם.(2 חתיכות לא יותר)

ביניים-2 תמרים ותפוח / 7 שקדים ו2 תמרים / 7 שקדים ותפוח

ערב-פחית טונה במים / כף טחינה גולמית + פרוסת לחם מחיטה מלאה וירקות
12 בפברואר 2020, 10:20
טיול שנתיטיוליםמה לארוזהכנותנסיעה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני חייב התייעצות דחופה, בבקשה! יש לי טיול שנתי היום וכל הכיתה שלי הולכת אבל אני לא מרגיש טוב כול כך לגבי הטיול..
אני לא הולכת לטיול שנתי (כיתה י)
יש לי טיול שנתי 3 ימים בלי מקלחת ובלי שירותים ואני כנראה אהיה במחזור.
אני הולכת לטיול שנתי של יומיים (כיתה ח) ואני פשוט יודעת שזה לא יהיה טוב(כנסו)
איך לא לחרבן לארבעה ימים?אני הולכת לטיול שבוע הבא ויש שם רק שרותים כימיים.איכס
יש לי עוד שלושה ימים טיול שנתי למדבר יהודה (כיתה ט') ואני ממש מתלבטת אם ללכת..
אם אני הולכת לטיול שנתי של יומיים...
טיול שנתי ל4 ימים ואני פוחד..
אני לא הולכת מחר לטיול שנתי, כדאי להודיע עכשיו למחנך (שאני לא מרגישה טוב) או שזה יעשה רושם שאני לא הולכת כי ישנה מאוחר?
אני כנראה הולכת להיות במחזור בטיול שנתי...
ההורים שלי מכריחים אותי לצאת לטיול שנתי של יומיים ואני בכלל לא רוצה.