4 תשובות
לא לשתות בכלל
אקסל זה לא אלכוהול
עדיף לא לשתות אלא אם את שותה עם המשפחה איזה כוסית סתם בשביל האווירה.
אנונימי
30% וודקה, 70 אחוז ערבוב
באותו הנושא: