5 תשובות
כנל
יאפ גם אני!!! זה יפה ומיוחד ברמות
אני אישית הייתי נמשכת יותר כי אני בת אדם שאוהבת דברים מיוחדים
הייתי מתחתנת איתה
אנונימית
אחד המגניבים
לא הייתי עושה שום דבר פשוט ממשיכה בחיים שלי
לא הייתי עושה שום דבר פשוט ממשיכה בחיים שלי
באותו הנושא: