4 תשובות
שואל השאלה:
אני בשקט, וזה הבעיה
אני לא הכי טובה במקצוע הזה והיא עושה לי רע
אני בשקט, וזה הבעיה
אני לא הכי טובה במקצוע הזה והיא עושה לי רע
אנונימית
אמאלה כן
יותר מידי
כע, זה קורה חח
פשוט תהיי בשקט בשיעור ותתחנפי אליה מתי שאת יכולה
פשוט תהיי בשקט בשיעור ותתחנפי אליה מתי שאת יכולה
באותו הנושא: