9 תשובות
זה מזעזע בעיניי סורי

מה שכן, אני מכירה מישהי אחת שעשתה פירסינג כזה וקנתה עגיל צבעוני כזה וזה היה יפה.
אבל בכללי לא אוהבת את זה בכלל.
שואל השאלה:
זה בסדר
אנונימית
יש לך אוזן של תינוקת למה להרוס
אם כבר תשימי כזה בצבע כסף וטראגוס והליקס נמוך וכאלה
שואל השאלה:
זה רפואי
אני אחליף אותן
אנונימית
מושלם באלי לעשות את זה רק בצבע אחר תוסיפי טראגוס עוד 2 עגילים ראשונים אני רוצה לעשות אל כל האוזן זה יהיה נדיר
פליז תורידי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
או
שאני אעשה עם הגוף שלי מה שאני רוצה :)
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה ואם את אוהבת את זה למה לא
עוד לובים אם את אוהבת