התחברות
הרשמה
אני בכיתה י' בתיכון מה אתם אומרים על הרעיון לתחפושת בפורים? -
קישור מצורף
להתחפש לאלה יווניה זה טוב לדעתכם? לגיל שלי?
משהו בסגנון של הקישור שמצורף אבל לא בדיוק...
13 בפברואר 2020, 22:13
תחפושות
פורים
רעיונות לתחפושות
תחפושות פורים
רעיונות
3 תשובות
זה ממש נחמד
רוג'רינה
זה יפה אבל זה לא יגיע לך אם תזמיני מאליאקספרס
ו
וניִל
כן למה לא
א
אדון חתלתול
באותו הנושא:
בתיכון האם כיתת מבר אומר שאתה טיפש?
אני עולה לכיתה י', שנה ראשונה בתיכון..כולם אומרים שזה קל אבל
כמה ילדים יש בכיתה בתיכון?
אם אני בכיתה רגילה בתיכון ולא במדעית זה אומר שקשה לי בלימודים ואני סתומה?
האיחורים והחיסורים בכיתה ט משפיעים על הכניסה, הבגרויות ועל התעודות בתיכון?
מה הייתם אומרים לעצמכם לפני 3 שנים?(טיפים) ומה הייתם אומרים לעצמכם בתיכון?
אני דתייה אבל אני לומדת בתיכון חרדי בכיתה יב
למדתי ביסודי ובתיכון בבית ספר דתי חרדי,אני פרשתי מהתיכוו בכיתה י' והמשכתי בתיכון חילוני
אם אני בכיתה ט ואומרים שהתעודה של ט קובעת לאיזה כיתה אני אלך בתיכון
היי אני עולה לכיתה ט אפשר טיפים כדי להגיע לכיתה טובה בתיכון
אני וחברות שלי באותו מסלול ובאותה מגמה בתיכון שנה הבאה זה אומר שנהיה ביחד בכיתה?