התחברות הרשמה

אתם חושבים שזה מוזר ששישיסט יוצא עם טטניקית?

חברים שלו צוחקים עליו שהוא יוצא עם מישהי בכיתה ט ואנו לא מבינה למה כי הוא גדול ממני רק ב8 חודשים
14 בפברואר 2020, 15:55
זוגיותבית ספראהבההתאהבותגיל    
6 תשובות
לא.
Skylight
זה לא מוזר כולה שנה אפשר לחשוב
ד
דובי וארמור
ממש לא ומי שצוחק שימי עליו פס תעשי מה שטוב לך
כ
כותב פשוט במסכה.
לדעתי זה לא מוזר
א
אני לא בלונדינית
ממש לא
(;Alex
כן
_LironLawyers
באותו הנושא:
מה אתם? זיינוקים, טרמחים, חמשושים, שישיסטים, שביעיסטים, שמיניסטים
למה השישיסטים מתלהבים מעצמם?
האם זה בסדר ששישיסט יצא עם חמשושית?
למה קוראים לשישיסטים שישיסטים? אין היגיון בזה
הייתם יוצאים עם מישהי שאתם חושבים שהיא מוזרה?
שביעיסטית עם שישיסט זה מוזר?
איזה כיתה זה שישיסט?
רק אני רוצה כבר שכל השישיסטים כבר יהיו שביעיסטים וירגישו מה זה?
למה לשישיסט קוראים שישיסט?
למה תלמידי יב נקראים שמיניסטים ותלמידי יא שביעיסטים ותלמידי י שישיסטים וכן הלאה?
היי, מה זה אומר "שביעיסטים" "שישיסטים" "שמיניסטים"? תודה.