9 תשובות
כמו עוד יום רגיל.
אני ואהובי
הנטפליקס כמובן
הנטפליקס כמובן
בבית
מתמרמרת
חושב על זה שיש אנשים שיש להם קראש עליי, ובכל זאת הם לא שמים עליי ומסננים אותי t_t
אני? בוכה בבית ומתמרמר??!
מה פתאום! זה בכלל לא אופייני לי!
אני? בוכה בבית ומתמרמר??!
מה פתאום! זה בכלל לא אופייני לי!
אנונימי
בסטיפס
בוכה עד 12 בלילה
^חחח, תאומים
אנונימי
נטפליקס אנד צ'יל
באותו הנושא: