5 תשובות
שאת מרגישה מחוייבת למישהו שאת לא נשואה לו ואת כולה ילדה ואת צריכה להינות מהחופש שלך
אנונימית
מצבי רוח משתנים וזמן וגם חבורות וכל זה לפעמים יכול לסבך ואולי גם חוסר ניסיון
הרבה בלבול, את לא סגורה על עצמך וברוב הפעמים זה רק קראש שיעבור אחרי כמה זמן
לחץ ובעיקר רצון לספק..
אני חושב שזה די טוב חוץ מכל ההורמונים וזה כי בגיל התבגרות אפשר לנסות את כל הדברים ולבוא כמבוגר שמבין יותר עם ניסיון בזמנים שהזוגיות הופכת למשפחה