התחברות הרשמה

אני ממש אוהב את השירים של להקת פורמולה, אני צריך להתחיל לחשוד אולי אני אוהב בנים?

14 בפברואר 2020, 22:15
פורמולהשירים יפיםשירים אהוביםבנים חתיכיםבן זיני    
3 תשובות
חחח לא זה בסדר, טעם במוזיקה כולה
f
fairy_
אוי
דפוק לעצמך ראש בקיר עד שזה יעבור
'
''Maayan''
אין קשר בין טעם במוזיקה לבין נטייה מינית
V
VanGogh
באותו הנושא:
קווין או להקת פורמולה? אוונג'ד סבנפולד או להקת פורמולה? הביטלס או להקת פורמולה?
מה דעתכם על להקת פורמולה?
אתם אוהבים את להקת פורמולה?
מה אתם חושבים על "להקת פורמולה"?
אם עדי ביטי ולהקת פורמולה היו מוציאות שיר, איך היו קוראים לו?
מה אתם חושבים על להקת פורמולה?
אוהבים את הלהקה "פורמולה"?
מה דעתכם על השיר החדש של להקת פורמולה?
מה אתם חושבים על להקת פורמולה
דעתכם על להקת פורמולה?
מה אתם אומרים על השיר החדש של להקת פורמולה