4 תשובות
את תשימי עלייה היא כנראה לא חברה אמיתית תמשיכי את החיים עם חברות אחרות ותאמיני לי יהיה לך הרבה יותר כיף! אם את צריכה יעוץ או משהו את מוזמנת לדבר איתי
אני בטוחה שיש מספיק אנשים שאוהבים אותך! אני מדהימה כמו שאת והחברה הזאת היא חברה גרועה ואל תשימי עלייה תהיה אם אנשים שעושים לך טוב ואם את צריכה משהו את תמיד מוזמנת לפנות אלי❤
את לא אני**
עשית בשכל תתרחקי ממנה כמה שיותר מהר היא לא בשבילך היא לא חברת אמת שלך בכלל היא רק ניצלה אותך את לא שווה אותה את יותר מדהימה ממנה ומצבך יהיה בסדר גמור למרות שאני לא יודעת מהו אני רק יודעת שדברים לא קורים סתם יש סיבה לכל דבר זה לא סתם קרה אם זה אם החברה עכשיו או אם זה המצב הנפשי שלך אך תזכרי שהכל לטובה
(ולא חברים אני לא מעתיקה מסטטחרא ומבן אלף) אני רק אומרת את הדעה שלי :)