3 תשובות
היא תשתנה, אבל ממש בקצת, אני שונא את המערכת חינוך פה
לא כי כול השנים שום דבר לא ישתנה והדבר היחידי שהם עושים זה להוסיף ולרמוס את התלמידים שלומדים אם זה מכיתה א-יב (לדוגמה) .ובאמת לאף אחד שם מחופשה ממבחנים הם רק עושים עוד ועוד ולא מספיק שיש שיעורי בית.וזה רק ממש בחנים בכול מקצועות וגם שיעורי בית בכול המקצועות .ובסוף מה שקורה שאין חשק ללכת ללימוד משהו כי הם לא מקלים עם שיטת הלימוד החדשות שהם מוסיפים רק עוד .ואנחנו פאקינג בשנת המאה העשרים
זה לא רק בישראל, זה ברוב העולם...ישנתנה אבל בעוד המון המון זמן, רק כשהדור שלנו יהיה כבר יחסית מבוגר