8 תשובות
זה של סכרת..
גם לאחי יש כזה והוא סכרתי...
התיאור של השאלה ממש נשמע רע
וזה לסכרתיים
וזה לסכרתיים
זה של סכרת
יש לה מכשיר שמחובר לזרוע או לאיבר אחר בגוף, וכשהיא מצמידה את החלק שהיא מחזיקה לחלק שבזרוע, זה מזריק אינסולין
זה מזריק אינסולין לא מודד את רמת הסוכר בדם^
^sokka
צודק
לסבא שלי יש את זה ולא זכרתי מה מהשניים זה עושה
צודק
לסבא שלי יש את זה ולא זכרתי מה מהשניים זה עושה
זה של סכרת לאח שלי יש כזה ומזריקים עם זה
באותו הנושא: