תשובה אחת
שפשוט משהו רע קרה ואת צריכה קצת זמן להוריד את זה והזמן יעשה את שלו אל תדאגי את תחזרי לאכול שזה יעבור :)
בנתיים תנסי לשמור על לפחות 2 ארוחות נחמדות ביום ולא להפסיק לגמרי לאכול
ואני מבטיחה לך שמה שזה לא יהיה הכל יהיה בסדר עוד מעט !!
אם את רוצה לפרוק/ או סתם לדבר אני פה בשבילך ❤ מבטיחה לא לשפוט