5 תשובות
רעיונות למה?
שואל השאלה:
למה לעשות במסיבה
להכין יצירות (לצייר, להכין תכשיטים, לעצב קופסאות או תיקים...)
לראות סרטים עם אוכל
משחקי חברה
משחקי קופסאה
לשחק גומי ודברים כאילו
להכין ארוחות...
להכין פיצות או סושי (תלוי מה הן אוהבות)
ואפשר גם להכין קאפקייקס
אפשר לראות סרט או משהו
לשחק אמת או חובה
קריוקי
חבילה עוברת
just dance
חברה שלי עושה את זה כל שנה ומה שאנחנו עושות זה מדברות, אוכלות כמו משוגעות בורקסים וחטיפים שהיא הכינה מראש, רואות סרטי אימה עד אמצע הלילה ואז מדברות עוד קצת