12 תשובות
יו שניה אני אזכר בשם של זה
זה היה בלולי אם זה משהו שאת מתכוונת אליו והיה להם קולות כאלה נכון ?הגן הקסום?
שואל השאלה:
לאלא הגן הקסום זה משהו אחר, אבל בסגנון
אנונימית
טלאטאוויז ?
שואל השאלה:
גם לא
אנונימית
שואל השאלה:
בכל סוף פרק הם היו מרחפים באוויר
אנונימית
שואל השאלה:
וואי זה לא יוצא לי מהראש
אנונימית
רגע אשלח לל קישור לסדרןת שהיו בלולי את זוכרת אולי עוד משהו שהיה ?
ווי ובזכותך מצאתי עכשיו סדרה שממש אהבתי בילדות
תרדי למטה
שואל השאלה:
אומייגאד מצאתי
אנונימית
שואל השאלה:
קוראים לזה וויבולו
אנונימית
חח חח מגניב בזכותך אני מצאתי את טיגי הטיגיסט אני זוכרת שהייתי מכורה לזה
מחר אשאל את אמא אם זה באמת זה חח
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה שעזרת
אנונימית