12 תשובות
שואל השאלה:
אירופה גם צפויה ליפול בקרוב...ואנחנו כבר באחרית הימים
כל קול משפיע.
הצביעו והשפיעו .
ביבי . ימין . חזק
הקול שלך שווה המון..
שואל השאלה:
אבל ישראל ממזמן לא דמוקרטיה, אז זה לא רלוונטי. לביבי יש אפס השפעה על מה שנעשה במדינה.
מה אכפת לך פשוט תצביע לו
מה זה מה אכפת לי? זה עולה כסף, זמן...
ולמה לביבי? הוא בכלל לא ימין
^גנץ הוא לא ימין ביבי כן אבל לא קיצוני

ותלך להצביע גם אם זה לא ישפיע לפחות תדע שניסית ולא נתת למישהו אחר להחליט בשבילך
שואל השאלה:
גנץ הוא שמאל קיצוני.
ביבי ימין אבל הוא לייט כזה...

ואני לא יודע אם שווה לי לזרוק כמה מאות שקלים על טיסות בשביל לשים פתק בקלפי... ואני גם לא רוצה אף אחד בכנסת באמת, אני רק רוצה את בנט ואיילת שקד כדי שיצביעו נגד אמנת ההגירה ויעבירו חוק עוקף בג"ץ בגלל שאני שונא פליטים ומתנגד לאמנה הזו. חוץ מזה באמת שלא אכפת לי מהמצב הכלכלי ומכל השטויות של ישראל והסיפורי סבתא של מפלגת העבודה על כמה שרע בארץ ועל כמה שיש כיבוש...
צודק לא שווה
מתתי מצחוק
גנץ זה שמאל קיצוני??
שואל השאלה:
הוא רצה לשבת עם הרשימה הטרוריסטית חח