5 תשובות
כי את לא באמת מכירה אותו
לדעתי כי זה מראה שאת דביקית מדי או שממהרת
מוקדם מדי
כי את לא באמת מכירה אותו מן הסתם.
וגם פעם ראשונה יותר מתאים לצאת ובבית זה לפגישות יותר מתקדמות
וגם פעם ראשונה יותר מתאים לצאת ובבית זה לפגישות יותר מתקדמות
יגמר במזמוז או יחסי מין.
באותו הנושא: