13 תשובות
ממש יפה.
אני לא אוהבת את הסגנון אבל היא בהחלט מתאימה לחגים ושבתות
חצאית יפה
אני לא דתייה אבל זה נראה לי קצת מוגזם
שמלה מחמיאה,אהבתי.
שואל השאלה:
יש גם בצבע בז' כזה בהיר עכשיו ראיתי זה נראה ממש שונה
אנונימית
שואל השאלה:
וזאת?

פטריק סטאר דווקא אצלנו כן משקיעים בשבתות וחגים אבל אני בעצמי לא סגורה על זה גם אם זה יותר מדי או לא חחח
אנונימית
זאת מהממת
גם מתאימה לשבתות וחגים
שואל השאלה:
טוב יש פה עוד מלא מלא שלמות אז אני לא אשלח פה את כולם
תודה למי שענתה!
ובאמת השחורה ממש יפה
אני ממש הופתעתי לראות שיש פה הרבה שמלות צנועות
אנונימית
בשיין יש פול מושלמות וצנועות. הכל מהכל
השנייה אחת היופות
אני לא דתייה ובדרך כלל לובשת פחות צנוע אבל זה ממש יפה והייתי לובשת
שואל השאלה:
איזה כיף שיש שם ובאמת יש יפות
ולגבי הראשונה הייתי בטוחה שזה רק החצאית ואם זה בא מחובר אז זה פחות מתאים..
אבל השניה באמת יפה
עריכה: יש גם מלא חצאיות חח אני ממש מופתעת
אנונימית
לא הטעם שלי ולטעמי קצת מוגזם