10 תשובות
ושעווה לפנים לעומת זאת, העור שלי הגיב מאוד רע
לא היה לי שיערות אומנם אבל למשך שבועיים היו לי חצקונים מזעזעים בכל האזור שהורדתי בו שיערות, ואחרי חודש כל השיערות צמחו בחזרה
אנונימית
אני לא השתמשתי ספציפי בזה, אבל אני לא ממליצה להבהיר שיער.
בטח יש בזה חומצה, ולי זה עשה המון אבל המון פצעים בעור וזה שרף בטירוף.
לדעתי עדיף שעווה, ולא לקנות שטות כזאת שזה די יקר.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך!!!
אנונימית
שעווה ברור
זה לא באמת מועיל
אחרי יומיים רואים שחור
שואל השאלה:
ואיך אתן צובעות את הגבות? עם עיפרון או ג'ל?
אנונימית
יש לי עיפרון מיוחד benefit
אנונימית
אני פעם ההיתי משתמשת בדבר דומה שההיתי קונה בסופר פארם אני לגמרי חושבת שעדיף שעווה
זה לא מעלים את השיער רואים פשוט מלא שיער בלונדיני וגם תמיד יום למחרת היו רואים קצת שחור בשורש של כל השערות
וזה שורף בטירוף
אנונימית
שמעי אמא שלי רצתה לקנות לי אתזה ואמרתי לה שזה סתם לא שווה תמחיר כי את יכולה לקנות ב15 שקל חמצן ואבקה, ועשיתי עם חמצן ואבקה בפנים קצת וזה ממש יצא טוב
רק עכשיו התחלתי עם זה, שמעתי שזה אבל מגביר את הצמיחה של השיערות
יש לי יחסית עור רגיש עם חצקונים ( קצת ) וזה לא הגיב רע
אנונימית
זה באמת מבהיר את השיער חח פשוט תבחרי אם בא לך להוריד לגמריי או שהוא יהיה ממש בהיר ואז לא ככ רואים
אנונימית