6 תשובות
זה נורמלי שאתם מרגישים ככה מרחק זה האוייב הכי גדול. תנסו אולי למצוא יום להיפגש לפני פסח
שיחות ווידאו יוכלו לשפר את המצב? ויש לכם לפחות משהו שאתם ממש מחכים לו
שואל השאלה:
אנחנו מדברים הרבה בשיחות ווידאו, אבל יש הבדל גדול בין זה לבין המציאות, היא רוב הזמן בפנימייה וזה די בעייתי בכל השבוע וזה קשה לקבוע ככה
אנונימי
אם אתה באמת אוהב אותה כל כך אתה לא תתן לעובדה שאתה לא פוגש אותה על בסיס יומי לשנות את המצב למרות שזה ממש קשה
זה כן קשה לפעמים אבל זה לא חייב להיות ככה, אם אתה יותר סובל מהקשר בגלל המרחק מאשר שהקשר עושה טוב, תחתוך אותו.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לחתוך אותו, היא באמת ממש חשובה לי..
אנונימי